o NAS
Jesteśmy tu, aby wspierać rodziców w wychowywaniu szczęśliwych i zdrowych dzieci.

Wszyscy potrzebujemy wsparcia w najważniejszym okresie życia naszych dzieci: ich wczesnych latach.
Nasze przedszkole to miejsce, gdzie każde dziecko może rozwijać się w przyjaznym i stymulującym środowisku.
Stawiamy na indywidualne podejście, kreatywne metody nauczania i wsparcie emocjonalne. Nasi wykwalifikowani opiekunowie dbają o rozwój intelektualny, społeczny i fizyczny dzieci, zapewniając im bezpieczną i radosną przestrzeń do odkrywania świata.
Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą edukacyjną i dołączenia do naszej społeczności, gdzie każde dziecko jest wyjątkowe i cenione.
Założycielka i Dyrektor Przedszkola
Zapewniamy profesjonalną opiekę, indywidualne podejście i przyjazną atmosferę, która wspiera rozwój dziecka na każdym etapie. Stawiamy na nowoczesne metody, doświadczoną kadrę i bezpieczne, inspirujące środowisko do nauki i zabawy.

„Jako matka wiem, jak ważne jest stworzenie miejsca, w którym każde dziecko czuje się bezpiecznie, szczęśliwie i może rozwijać swój pełny potencjał.”

Mama, Założycielka Przedszkola - Pierwsze Kroki
Przyjaźń
Tworzymy środowisko, które wspiera indywidualny rozwój dzieci.
Odpowiedzialność
Budujemy atmosferę odpowiedzialności, która sprzyja rozwojowi dzieci.
Szacunek
Kreujemy przestrzeń pełną szacunku, gdzie każde dziecko czuje się wartościowe.
Współpraca
Stawiamy na współpracę, dzieci, rodziców i nauczycieli dla dobra dojrzewania naszych pociech.
nasza wizja
Nasza misja
Zespół
Tworzący razem inspirujące rozwiązania.













unia europejska
Opis Projektu

Żłobek Pierwsze Kroki Agnieszka Szczepańska uzyskało dotację
z Unii Europejskiej EFS+ na projekt pt. „Podniesienie jakości usług edukacyjnych w przedszkolu „Pierwsze kroki”” o numerach FESL.06.01-IZ.01-00G9/23 w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, Działanie 06.01-Edukacja przedszkolna.
Głównym celem projektu jest wzrost dostępu do wysokiej jakości usług edukacyjnych, poprzez realizację zajęć dodatkowych dla dzieci, w tym dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, działania szkoleniowe dla pracowników placówki oraz doposażenie placówki w elementy potrzebne do prowadzenia zajęć w okresie 01.10.2024-31.03.2026 r.
Grupę docelową stanowi: 40 dzieci w wieku od 3 do 6 lat, w tym 1 dziecko o potrzebie kształcenia specjalnego, 4 pracowników zatrudnionych w placówce oraz placówka przedszkolna objęta wsparciem.
Zadania projektowe dotyczą:
– realizacja zajęć wspierających ogólny rozwój psychofizyczny dzieci, wczesne diagnozowanie deficytów rozwojowych i potencjałów, zajęć specjalistycznych, rozwijających kompetencje kluczowe oraz z zakresu preorientacji zawodowej, zajęć kształtujących świadomość ekologiczną, uwrażliwiającą na zmiany klimatu i potrzeby zielonej gospodarki, upowszechniające wśród dzieci postawy prozdrowotne,
– podniesienie kompetencji i umiejętności pracowników placówki, poprzez szkolenia,
– doposażenia placówki w pomoce dydaktyczne, sprzęt, zabawki, materiały potrzebne do prowadzenia zajęć.
Efektem realizacji Projektu będzie:
– Liczba szkół i placówek systemu oświaty objętych wsparciem,
– Liczba zakupionego wyposażenie potrzebnego do realizacji projektu,
– Liczba przedstawicieli kadry szkół i placówek oświaty objętych wsparciem,
– Liczba dzieci objętych dodatkowymi zajęciami w edukacji przedszkolnej,
– Liczba dzieci/uczniów o specjalnych potrzebach rozwojowych i edukacyjnych, objętych wsparciem,
– Liczba przedstawicieli kadry szkół i placówek systemu oświaty, którzy uzyskali kwalifikacje po opuszczeniu programu.
Efekty realizacji działań mogą ulec rozszerzeniu o zrealizowane wskaźniki monitoringowe, które będą nadzorowane w tracie realizacji projektu.
#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie
Wartość projektu: 234 280,88 zł
Wysokość wkładu z Funduszy Europejskich: 199 138,74 zł.
Harmonogram:
Zadanie 1 Zakup wyposażenia do placówki 01.10.2024-31.03.2025 r.
– Etap 1: Kwestie związane z wyłonieniem dostawców/wykonawców doposażenia – 10.2024 r.;
– Etap 2: Zakup sprzętu i wyposażenia – 10.2024-03.2025 r.;
Zadanie 2 Szkolenia dla pracowników placówki 01.11.2024-31.03.2025 r.
– Etap 1: Rekrutacja uczestników do zaplanowanych szkoleń – 01.10-25.10.2024 r. oraz kwestie związane z wyłonieniem realizatora szkoleń – 10.2024 r.;
– Etap 2: Dopełnienie formalności związanych z podpisaniem umów i realizacja szkoleń – 10.2024-03.2025 r.
– Etap 3: Nabycie przez uczestników nowych kompetencji w formie certyfikatu/zaświadczenia/dyplomu – 30.04.2025 r. (do 4 tygodniu od zakończenia szkoleń)
Zadanie 3 Zajęcia dodatkowe dla dzieci przedszkolnych 01.04.2025-31.03.2026 r.
– Etap 1: Rekrutacja uczestników do zaplanowanych zajęć dodatkowych – 01.10.2024-21.03.2025 r. oraz kwestie związane z wyłonieniem realizatora zajęć dodatkowych – 02-03.2025 r.;
– Etap 2: Dopełnienie formalności związanych z podpisaniem umów 03.2025 r.;
– Etap 3: Realizacja Zadania 3 Zajęcia dodatkowe – 01.04.2025-31.03.2026 r.
dokumenty do pobrania wersja PDF
Projekt Unijny
Rekrutacja Dzieci
Niezbędne dokumenty do pobrania
Rekrutacja Pracowników
Niezbędne dokumenty do pobrania
dokumenty do pobrania wersja DOC do edycji w word
Projekt Unijny
Rekrutacja Dzieci
Niezbędne dokumenty do pobrania
Rekrutacja Pracowników
Niezbędne dokumenty do pobrania
Obiekt spełnia wymagania dostępności architektonicznej dla osób z niepełnosprawnościami.
- Harmonogram Zajęć Październik (PDF / 273 kB)
- Harmonogram Zajęć Październik (DOC / 58 kB)
- Harmonogram Zajęć Wrzesień (PDF / 272 kB)
- Harmonogram Zajęć Wrzesień DOC / 48 kB)
- Harmonogram Zajęć Sierpień (PDF / 275 kB)
- Harmonogram Zajęć Sierpień (DOC / 58 kB)
- Harmonogram Zajęć Lipiec (PDF / 272 kB)
- Harmonogram Zajęć Lipiec (DOC / 45 kB)
- Harmonogram Zajęć Czerwiec (PDF / 280 kB)
- Harmonogram Zajęć Czerwiec (DOC / 52 kB)
- Harmonogram Zajęć Maj (PDF / 272 kB)
- Harmonogram Zajęć Maj (DOC / 58 kB)
- Harmonogram Zajęć Kwiecień (PDF / 275 kB)
- Harmonogram Zajęć Kwiecień (DOC / 58 kB)